Reklamační řád
I. Reklamace
Zboží lze reklamovat dle stávajících platných právních norem. Na veškeré zboží poskytujeme záruku po dobu jeho trvanlivosti – expirace. Kupující je povinen zboží bez zbytečných odkladů prohlédnout a zkontrolovat. Pokud je zásilka poničena, doporučujeme zásilku nepřebírat a neprodleně kontaktovat zákaznické centrum (vznikne-li škoda při přepravě zboží, odpovídá za vzniklou škodu dopravce – převzetím se vystavujete možným problémům při reklamaci, případně odstoupení od koupě). V případě zjištění závad je kupující povinen tyto oznámit neprodleně e-mailem, písemně nebo telefonicky prodávajícímu.
Odkaz na reklamační formulář naleznete na spodní části této stránky.
Odstoupení od kupní smlouvy
V souladu se zákonem č. 367/2000 má kupující právo odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží. V takovém případě, je nutno nepoškozené zboží, bez známek užívání nebo opotřebení, v původním obalu a s veškerým příslušenstvím doručit zpět v uvedené lhůtě (určující je datum doručení zboží prodávajícímu).
Zboží můžete vrátit osobně nebo poslat doporučeně na adresu našeho skladu: Tatranské námestie 3, 058 01 Poprad, Slovenská republika – NIKOLIV NA DOBÍRKU – DOBÍRKOVÉ ZÁSILKY NEBUDOU PŘEBÍRÁNY. Pro případ potřeby komunikace ohledně Vašeho problému nebo dotazu na reklamační proces kontaktujte nás na: info@probrain.eu.
Vrácení kupní ceny za zboží provádíme neodkladně bankovním převodem na vámi uvedený účet, případně po domluvě lze provést vrácení peněz jiným vhodným způsobem. K reklamovanému / vrácenému zboží je třeba doložit doklad o jeho koupi.
II. Zvláštní ustanovení
1. V případě jakékoli reklamace informuje kupující prodávajícího o uplatnění reklamace a dohodne se s ním na nejvhodnější formě reklamačního postupu.
2. Kupující nemůže od smlouvy odstoupit, jestliže vady včas neoznámil prodávajícímu.
3. Tento „Reklamační řád“ se vztahuje na zboží zakoupené v internetovém obchodě www.probrain.cz.
4. Tento reklamační řád nabývá účinnosti dnem 10.12.2020